Sunday, January 23, 2011

Mr. Poyo??!

siapakah gerangan jejaka itu?? yang telah mencuri hati ini.. jejaka idaman Malaya kot.. hehe.. biarlah rahsia?? hahaha.. no comment.. hehe semua tu jawapan macam artis2 Malaysia pulak.. haha..

sebenarnya Mr. Poyo tu adalah my love.. hehe pelik tapi benar.. orangnya sangat pelik kadang2.. hehe sebab tu la hati Miss C sangat tertawan dengannya.. hehe.. 

Miss C nak cerita sikit la pasal Mr. Poyo kesayangan Miss C ni.. haha.. dia adalah sesorang lelaki yang matured.. romantik, setia, manja kot, and pelik skit sometime tu..

apa yang pelik nya tu?? huhu hanya Miss C je yang taw.. hehe.. rahsia rumah tangga.. haha

Mr. Poyo ni kadang2 dia cakap dulu dia tak romantik la, tak manja la, tak suka jiwang2 la.. tapi ape yg Miss C alami and rasai adalah lain... huhu.. segalanya sebaliknya kot.. hehe SOALNYA HATI kan.. sukar untuk dimengerti apa yang akan terjadi.. hehe

walaupun Mr. Poyo ni kadang2 buat tak tahu kat Miss C.. (sebab Mr. Poyo terlampau busy mencari rezeki untuk keluarganya dan juga untuk masa depannya).. huhu.. Miss C tetap sayangkan Mr Poyo dan terus setia menantinya.. setiap hari.. walaupun tak akan ada pon sebenarnya panggilan dan sms untuk Miss C.. tapi, berbekalkan kepercayaan dan juga kejujuran Miss C pada Mr Poyo.. Miss C tetap menanti dan terus menanti..

sebenarnya mungkin ini satu dugaan yang menguji kesetiaan kami.. PJJ.. PJJ???? apsal pulak?? haha PERCINTAAN JARAK JAUH... haha 

untuk pengetahuan followers.. setiap saat Miss C akan menanti, menanti dan terus menanti untuk bersua muka dengan Mr Poyo.. kenapa erk?? huhu Miss C adalah pencinta yang setia.. hehe.. susah untuk berpaling pada cinta yang lain.. insyaAllah..

Miss C sebenarnya cinta sangat pada Mr Poyo.. sayang Mr Poyo.. rindu sangat2 kat Mr Poyo.. hari ini genap sebulan tak jumpa.. huhu..

p/s untuk Mr Poyo: awak, saya sayang awak.. hanya awak seorang yang bertakhta di hati saya.. selamanya.. insyaAllah.. take care.. 
i miss u..

No comments:

Post a Comment